O tom, že v spoločnosti op TAX robíme svoju prácu dobre, svedčia desiatky spokojných klientov z Bratislavy i jej širokého okolia, ktorí si od nás už veľa rokov nechávajú viesť účtovníctvo alebo mzdovú agendu. Prečo by ste sa k nim mali pridať aj Vy?
- Dlhoročné skúsenosti. Spoločnosť Volga – SK vznikla už v roku 2007. Za obdobie nášho pôsobenia sme stihli obslúžiť mnohých klientov – niektorých v rámci jednotlivých zákaziek, iných na dlhodobej báze v priebehu viacerých rokov. Naša dlhoročná prax nám dáva unikátny rozhľad v teórii i praxi a zaručuje, že budeme všetky svoje služby robiť bezchybne.
- Ucelený servis. Pokiaľ podnikáte alebo vediete firmu, nájdete v našej ponuke takmer všetky služby, ktoré kedykoľvek budete potrebovať. Sme tu pre Vás od založenia firmy, cez vedenie účtovníctva a mzdovej agendy, až po spracovanie daňových priznaní, VAT Refund a ďalších služieb, a vždy svoju prácu robíme v tej najvyššej kvalite.
- Individuálny prístup. Veríme, že dobrý účtovník by mal klientom uľahčiť život a pomôcť im posunúť ich vízie ďalej. Sme tu na to, aby sme Vám dali presne taký servis, ktorý bude na mieru vyhovovať potrebám Vášho podnikania a prispôsobí sa im vo všetkých ohľadoch. Všetky dôležité parametre našej vzájomnej spolupráce si u nás môžete nastaviť na mieru a vždy od nás dostanete plnú podporu, kvalitného poradenstva i pomoc s drobnými prekážkami, ktoré Vás na ceste za Vašimi cieľmi môžu stretnúť.
- Spoľahlivosť. Máme vo zvyku robiť svoju prácu zodpovedne a vždy si dávame záležať na tom, aby ste jej výsledky dostali v termíne a bez chýb. Samozrejmosťou je pre nás i absolútna mlčanlivosť o skutočnostiach, ktoré s danou problematikou súvisia.
- Perfektná znalosť problematiky účtovníctva a miezd. Sme ostrieľaní profesionáli, oblasť účtovníctva a miezd poznáme do tých najmenších podrobností a po viac než desiatich rokoch v odbore nás už prekvapí máločo. Ručíme preto za to, že výsledky našej práce budú vecne i formálne korektné, v súlade s platnou legislatívou a že obstojí pred akoukoľvek kontrolou.
- Kto sme?
- Aké osobné údaje spracúvame?
- Na aký účel spracúvame vaše osobné údaje?
- Môžete požiadať o likvidáciu vašich osobných údajov, ktoré spracúvame?
- Komu vaše údaje poskytujeme?
- Ako dlho uchovávame vaše osobné údaje?
- Osobný spis zamestnanca (platový dekrét, menovací dekrét a iné) sa uchováva po dobu 70 rokov od narodenia.
- Mzdové listy sa uchovávajú po dobu 20 rokov.
- Dokumenty týkajúce sa dochádzky, dovolenky a náhradného voľna sa uchovávajú po dobu 3 rokov.
- Iné dokumenty sa uchovávajú 5 až 10 rokov podľa lehoty stanovenej osobitným zákonom.
- Účtovné doklady sa uchovávajú po dobu 10 rokov.
- Dokumenty týkajúce sa súdnych sporov sa uchovávajú po dobu 10 rokov.
- Na koho sa môžete obrátiť?
- Nie ste spokojný?
- Ako zabezpečíme ochranu vašich osobných údajov?
- Záverečné ustanovenia