O nás

V spoločnosti op TAX ponúkame klientom už viac rokov profesionálne služby v oblasti účtovníctva a miezd. Dlhodobo spolupracujeme s fyzickými osobami i spoločnosťami z Bratislavy a jej širokého okolia a snažíme sa robiť maximum preto, aby sme im pomohli ušetriť cenný čas a uvoľnili im ruky na to, čo je pre nich najdôležitejšie. Ako firma, ktorá sa na trhu pohybuje už od roku 2007 a ktorá má za sebou spoluprácu so stovkami zákazníkov, sa v oblasti účtovníctva vieme perfektne pohybovať a vieme, ako pre Vás odviesť poctivú a precíznu prácu. Potvrdzujú nám to koniec koncov sami klienti, ktorí s nami zostávajú veľa rokov a pravidelne nám na našu prácu dávajú pozitívne reakcie. Pokiaľ práve hľadáte nového účtovníka, vyskúšať nás môžete sami – my urobíme všetko preto, aby sme Vám dodali služby presne podľa Vašich predstáv. Tešíme sa na Vás!

V ponuke spoločnosti op TAX nájdete:

  • podvojné účtovníctvo – Určené predovšetkým pre všetky subjekty zapísané v obchodnom registri. V rámci vedenia podvojného účtovníctva pomáhame firmám s pravidelným spracovávaním všetkých účtovných dokladov, vedením povinnej dokumentácie (v tomto prípade predovšetkým účtovného denníka a hlavnej knihy), s evidenciou majetku, realizáciou účtovných závierok alebo s vypracovaním daňových priznaní. V prípade potreby zaistíme tiež rekonštrukciu účtovníctva alebo skontrolujeme správnosť terajšieho účtovníctva.
  • jednoduché účtovníctvo – Jednoduché účtovníctvo v našej spoločnosti vedieme predovšetkým pre jednotlivých živnostníkov a ďalších malých podnikateľov. Oproti podvojnému účtovníctvu vedieme v prípade jednoduchého účtovníctva peňažný denník, pokladničnú a bankovú knihu, zoznam ďalších služieb je ale analogický. I pri jednoduchom účtovníctve pre Vás povedieme evidenciu majetku, spracujeme pre Vás účtovné závierky, rekonštrukciu účtovníctva i daňové priznania. Radi Vám tiež poskytneme komplexné účtovné poradenstvo.
  • mzdovú agendu – Služby z oblasti mzdovej agendy sú u nás k dispozícii pre všetkých zamestnávateľov, ktorí sa chcú uistiť, že budú zmluvy, výplaty i odvody za ich zamestnancov dlhodobo v dokonalom poriadku. Mzdovú agendu za Vás zvládneme zariadiť od A až do Z: pripravíme pre Vás výplatné pásky, výkazy pre poisťovne a daňový úrad, spracujeme bankové príkazy i najrôznejšie potvrdenia a zariadime za Vás všetky náležitosti spojené s nástupom i odchodom zamestnancov.

Ďalšie služby:

  • vedenie účtovníctva neziskových organizácií
  • zakladanie firiem
  • spracovanie hlásení Intrastat
  • VAT Refund

Vyskúšajte spoluprácu s profesionálmi i Vy a nechajte nás, aby sme za Vás odviedli prácu na najvyššej  kvalitatívnej úrovni. Budeme radi, pokiaľ sa nám ozvete a dojednáte si s nami termín osobnej schôdzky, aby sme sa mohli dohovoriť na všetkých detailoch našej vzájomnej spolupráce. Veríme, že s nami budete spokojní!